کد خبر: ۱۶۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

 از بحران آب در کوار تا تکریم روز خبرنگار

 آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

 آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.
 
 
 از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟
 
 بحران کمبود آب در شهرستان کوار
 رئیس اداره امور آبفا کوار از مشکلات بحران کمبود آب شهرستان کوار گلایه‌مند است.

 از بحران آب در کوار تا تکریم روز خبرنگار
 
 دولت سیزدهم الگویی هوشمند و کارآمد
 هیات علمی دانشگاه گفت: یکی از عوامل موفقیت دولت سیزدهم، مدیریت هوشمندانه و کارآمد اقتصادی و تأکید بر سیاست خارجی است.


 اجرای طرح موتوربرقی در بافت تاریخی
 طرح کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورا، در خصوص اجرای طرح موتوربرقی و خودرو کوچک برقی جهت تردد زائرین و گردشگران و شهروندان در بافت مذهبی تاریخی شهر شیراز در یک‌صد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسید.


 شهید بابائی ترکیب مهارت خلبانی و شجاعت
 جمال سربی خاطرنشان کرد: در مجموع ترکیب مهارت خلبانی، شجاعت، موفقیت‌های نظامی و شهادت در اوج باعث شد تا شهید بابائی به‌عنوان یکی از قهرمانان نیروی هوایی ایران در جنگ تحمیلی شناخته شود.


 استقبال از خانواده شهید ابراهیم سیاه کوهی
 مراسم استقبال از خانواده شهید تازه شناسائی شده مدفون در گلزار شهدای مرودشت و مراسم یادواره شهید ابراهیم سیاه کوهی برگزار شد.

 از بحران آب در کوار تا تکریم روز خبرنگار


 مخاطب حرفه‌ای خبرنگار حرفه‌ای می‌خواهد
 اعظم موسوی فعال رسانه در یادداشتی نوشت: خبرنگار آگاه و متخصص، با مهارت در موضوع موردنظر ورود می‌کند، نسبت به آن شناخت کافی حاصل کرده و با کارشناسان مربوط به آن رویداد، واقعه و موضوع به تعامل و گفتگو می‌نشیند و دست به تولید، تنظیم و انتشار خبر می‌زند.


 التزام جهانی به صلح
 از جنبه تأثیرات بین‌المللی بمباران اتمی هیروشیما، نقطه عطفی در تاریخ بود و باعث تحول در سیاست جهانی و نظامی شد.


 تجلیل از اصحاب رسانه توسط نیروی انتظامی
 به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از اصحاب رسانه توسط نیروی انتظامی استان فارس برگزار شد.

 از بحران آب در کوار تا تکریم روز خبرنگار


 مسابقات پرشین کیوکوشین کاراته
 سومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کشور در رشته پرشین کیوکوشین با همکاری فدراسیون کاراته به میزبانی استان فارس و در شهر شیراز در حال برگزار است.


 تحول در پدافند هوایی
 معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز شاهد این هستیم که در شبکه یکپارچه پدافند هوایی برای دفاع از آسمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمامی تجهیزات بومی، شبکه‌پذیر و با کارایی بسیار بالا و قابل رقابت با سامانه‌های به نام جهانی هستند.


شهدای حرم حافظان میراث معنوی جهان اسلام
 مربی آموزش نظامی گفت: شهدای حرم با ایستادگی و جان‌فشانی خود، مانع از سلطه تکفیریان بر حرم‌های مقدس و تخریب این اماکن معنوی شدند، آنان در حقیقت مدافعان حرم اهل‌بیت (ع) و حافظان میراث‌فرهنگی و معنوی جهان اسلام بودند.


 افزایش بهره‌وری اقتصادی با حمایت از نوآوری
 محمد تمدن در رابطه با افزایش بهره‌وری اقتصادی گفت: حمایت از نوآوری و ارتقای فناوری و بهبود مهارت‌های نیروی کار از جمله از سیاست‌های اقتصادی است.
 
 تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...
 
 انتهای خبر/224224
 

نظرات بینندگان